АВТОПАТОТ НА РУШВЕТЏИЈАТА

АВТОПАТОТ НА РУШВЕТЏИЈАТА

Од огромната народна енергија подигната од активностите на Никола Димитров во Атина и пред се на Зоран Заев во Бугарија, други работи, исто така важни проаѓаат безмалку незабележани. Дури и подзаборавивме на Тиранската платформа.

Сепак, патем, да им “честитам“ на 350-те илјади Македонци што гласаа за Заев па преку тоа станаа поголеми бугарски националисти, шовинисти, фашисти и анти-македонци од Красимир Каракачанов и Божидар Димитров заедно. Тие наши сограѓани станаа измеќари по теркот на бугарскиот подопашници во времето на Втората Светска војна кон Хитлер, и во времето на втората половина на 20-тиот ве кон СССР и Сталин. Честитам дами и господо, по старата востановена бугарска тактика, се продадовте за “две червени“.

Да се вратам на главната тема на овој текст.

Престанаа да се градат автопатиштата?! Имало “дупка“ во проектот, финансиите, изведбата, што ли?!!!

Тоа се се измислици на црпнатиот лидер кој ќе донесе “нов живот“. Порталите и новинарите што пишуваат за клизишта, лош терен, лоша изведба – појма немаат за што се работи. И покрај сите истражувања, секој автопат (вклучително и најпознатите како  Аutostrada Del sole, Berlin – Munich Reichsautobahn  и сл.) секогаш имале изненадувања и доработки на теренот, подземните води, карпите, седиментниот материјал…

Но, велам, тие што пишуваат се од машинеријата на Гериз, Борјан, 24ВЕсти, Саки внукот на кодошот од Беломорска Македонија и слични пробисвети.

Не, не… Нема дупка во автопатотот, ами има ист пристап како Бранко Црвенковски кон пругата со Бугарија каде што пет пати поставуваше камен темелник за отпочнување. Нема дупка, ами има докажана стратегија за уништување на Македонија, во случајов инфраструктирно. Комплетно гледано, уште не минаа 30 дена, Зоран Заев и СДСШ, поткрепени од своите 350.000 гласачи удрија по образованието за да имаме неуки и тупи деца, удрија по земјоделците бидејки тие гласовите ги даваат на “сељачката“ ВМРО, удрија по уметниците, удрија по идентитетот и територијалниот интегритет на државата. Она што Македонските револуционери, патриоти, комити, партизани, политичари, политички затворенци, влади го направија во последните 130 години – Зоран Заев покрепен со гласови од 350.000 наши сонардоници, успеа да го сруши за месец дена.

Браво.

Градењето на автопатиштата е инфраструктурно, финансиско, меѓународно и безбедносно прашање.

Со прекинот на изградбата, сите овие сегменти се рушат.

Автопатиштата се градат со помош на супер поволни кинески кредити со голем грејс период. Тоа се кредити на Република Кина што како вредност од 10 милијарди долари ги одвои за земјте од Централна и Југо-источна европа. Кина не се меша политички, воено и безбедносн во ниту една земја во светот – но, влијанието го остварува со помош на финансии, третирање на државите како партнери, давање кредити под услови кои го рушат монополот на Светска банка и ММФ.

Кина е членка на Советот за безбедност на ООН. Не има признаено под уставно име. Еднаш, со помош на американскиот шпиун Васил Циле Топурковски, а благодарејки на наивноста и алчноста на Љупчо Георгиевски, Македонија ги отстрани кинезите од кај нас. Се сеќавате, нели?! Со “Милијардата на Циле“, со признавањето на Тајван (тоа е како Кина да ја признае независноста на Тетово), со повлекување на Кина од резолуцијата на ООН, односно од меѓународна заштита и контрола на севераната и северно-западната страна. Потоа, лесно дојде до напад на суверената држава Македонија од страна на ЕУ и НАТО протекторатот.

Сега, ете, повторно со истата стратегија се откажуваме и ја елиминираме Кина. Кинезите, нивната дипломатија и држава еднаш ни простија. Тука огромна заслуга има Претседателот Иванов. Но, скептик сум дека и втор пат ќе ја превесламе најбројната нација на светот и државата која во финансиско заложништво ја држи САД.

Како што прецизно откри Цветин Чилиманов, американците инсистираат патиштата на Балканот да ги гради нивната фирма Бехтел со нивни кредити со големи камати. Финансиската пирамида од автопатот во Косово, премислувањето од страна на Црногорците кога од кинески инвеститор и изведувач прејдоа  на Бехтел како изведувач  – и сега, исполнување на желбата на Филип Рикер од пред повеќе години Скопје – Штип и Кичево – Охрид да ги град Бехтел, ја комплетира сликата  за патната инфраструктура кај нас и во соседството.

Секако рушветџија од типот “Едно евро за Вицето“ нема да ја испушти можноста да ги изрекетира кинезите. Процедурата ја започна преку средбата со кинескиот амбасадор. Во случајот на нелегалниот премиер на Р. Македонија се работи за безмозочно суштество кое покрај тоа што нема чуство за срам, одговорност, патриотизам, чесност, историја – туку нема и страв за својата и иднината на својата фамилија. Нему судбините на Глигоров, Трајковски, Џинџиќ, Џемал Биједиќ, Лех Качињски не му се во видокругот…

Па така, од безмалку финиширани автопатишта, сега ќе мораат и оние гласачи на СДСШ што гласале за нивниот црпнат лидер да патуваат за Штип и Источна Македонија, односно за Охрд и југо-западна Македонија по досегашните патишта.

Да се послужам со констатацијата на еден мој кавадаречки пријател (Тасев), со кого заедно навивам за Македонија во Полска, “не се реформи укинување на екстерно, стопирање на изградба, бркање на луѓе“… Реформа може да е нешто што ја подигнува досегашната ситуација во некоја област. А не може да е реформа ако одиш во процесот назад. Односно, како што брилијантно би констатирал Љубомир Цуцуловски “Тоа би била историска стагнација. Или, во полоша варијанта, историска инволуција“ (книга “Разни сказни“  од 2002 год.).

Црпко заедно со своите 350.000 следбеници прави ИНВОЛУЦИЈА!!!! Историска стагнација. Море назадување, би рекол.

 

 

М. Неделковски

 

22.06.2017

ЕУ

UA-38420574-1